meta
חפשו אותנו גם ב

להפוך את בת-המצווה ממסיבה למסע רוחני

Artboard 22 copy 12
ענבל מחלב מזמינה אמהות ובנות מצווה למסע רוחני של התבגרות סביב עשרת הדברות

ענבל מחלב, מנהלת תוכן בפרויקט “עשרת הדיברות”, מספרת לנו על  “מסע 12” הקורס הדיגיטלי הייחודי שיצרה לאמהות ובנות מצווה.

הכל התחיל מפרויקט “עשרת הדברות” בו ענבל עובדת. את הפרויקט יזם וייסד הרב שלום שוורץ, והמטרה שלו היא להפיץ את עשרת הדיברות כערכי הליבה של עם ישראל. מדובר בפרויקט בינלאומי הנפוץ ברחבי העולם. “עשרת הדברות” זכו להצלחה רבה אף במוסדות לימוד חילוניים, מתוך הבנה שערכי היסוד של היהדות שייכים לכל יהודי באשר הוא.

בתקופת הקורונה, כאשר הפעילויות בבתי הספר הורידו הילוך, ענבל המציאה את עצמה מחדש, וכך נולד הקורס “מסע 12” שפונה לאמהות ובנות מצווה.

ענבל לקחה את התוכן המשמעותי של “עשרת הדברות” והפכה אותו למסע קסום לקראת בת-מצווה ערכית ומשמעותית. “אנחנו עסוקים בדברים הדחופים ושוכחים את הדברים החשובים”, אומרת ענבל, וזו בדיוק הנקודה שבה היא באה לעזור לנו. בת המצווה נהפכת מאירוע שבו מסתכלים בעיקר על השמלה הנכונה ועל מנת האוכל הכי טובה, לאירוע ערכי ורוחני, בעל תוכן פנימי עשיר.

את הקורס היא מייעדת לאמהות ובנות מצווה ביחד, כך ששתיהן תוכלנה לחזק את החיבור והשיח המשמעותי, שכל כך חשוב בפרט בגיל ההתבגרות. הקורס הינו דיגיטלי, ויש גם אפשרות להשתתף במפגשי לייב ובכנס סיכום מפנק.

“התגובה המרגשת ביותר שקיבלתי מאמא היא שבעזרת הקורס הזה היא נותנת לילדה שלה גם שורשים וגם כנפיים, ושהזמן הזה ביחד הוא זמן מתוק וייחודי של חיבור וגילוי הקשר שלהן מחדש!”

צפו:

 

אמהות המעוניינות להצטרף ל”מסע 12″ עם בת המצווה מוזמנות לקבל פרטים בדף הפייסבוק “מסע 12” או אצל רבקה מנהלת שירות הלקוחות 053-2722578

https://aseretproject.schoolyland.co.il/masa12/

 

 

Guy Alaluf
Author: Guy Alaluf

כתבות נוספות

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש? הצטרפו לניוזלטר:

גלילה לראש העמוד

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום

ראש יהודי זכר למחצית השקל
המכללה לחיים1
דילוג לתוכן