meta
חפשו אותנו גם ב

הונחה אבן פינה לרחוב ע”ש איתמר בן גל הי”ד

Artboard 22 copy 12
ביישוב הר ברכה נערך טקס הנחת אבן פינה בנוכחות המשפחה

איתמר בן גל הי”ד נרצח לפני 4 שנים בפיגוע דקירה בצומת אריאל. בן גל הי”ד יונצח ברחוב בשכונה החדשה צורים ג’ בהר ברכה שנמצאת בתהליכי בנייה. השבוע התקיים טקס הנחת אבן פינה לשכונה החדשה  שתכלול 127 יחידות דיור. המשפחה והתושבים צעדו מהקבר של איתמר ועד הרחוב החדש, שם התקיים הטקס בנוכחות האלמנה מרים והילדים, הוריו של איתמר הרב דניאל ושושנה בן גל, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ויו”ר ועד הישוב הר ברכה – יוני הישראלי.

אלמנתו מרים אמרה בטקס הנחת אבן הפינה: “לפני ארבע שנים עמדתי מעל הקבר של איתמר והבטחתי לו שאנחנו נמשיך לחיות ולשמוח, לבנות את ארץ ישראל, נמשיך לגדל את הילדים שלנו, ואני רוצה להודות קודם כל לקב”ה שנותן כוחות, להודות למזכירות, ליוסי, למועצה, על השותפות בהחלטה שאנחנו רק נצמח וארץ ישראל רק תגדל מהשבר הנורא הזה. איתמר היה שמח לראות את ההתפתחות הזאת, את הבניה ואת החיים, המשפחות הילדים, ב”ה שאנחנו מצליחים להמשיך למרות השבר הנורא שעברנו, וזוכים לחיות בדור הזה, בגאולה הזאת ולראות את החיים”

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בטקס: “אנחנו מציינים 4 שנים לרצח של הרב איתמר בן גל, והר ברכה נותנים התייחסות של הר ברכה לארבע שנים של רצח של יהודי. בהר ברכה כשיש רצח מניחים אבן פינה ובונים שכונה. אין דבר בריא ציוני ומוסרי מזה, כשהמשפחה מגיעה בתהלוכה מבית העלמין להניח אבן פינה ל-127 יחידות עם שטח ציבורי, עם מאות משפחות שיגורו כאן בעזרת השם. אנחנו מציינים 4 שנים ליום הנורא הזה, אף אחד לא ישכח את היום הזה, עם ישראל כולו, הגענו כבר למתן תוקף של 547 יח”ד.”

דגן הבטיח: “אז אנחנו חייבים לך, מרים, עוד 253 יח”ד ואנחנו כולנו עובדים בכל הכח ביחד לתכנן ונקווה שהכל יהיה מוכן ליום השנה החמישי, אנחנו מתקדמים ופנינו הלאה כי בסוף יש כאן קרב מי ישלוט בארץ הזאת ויש כאן אויב ברברי רצחני שבחר במוות, ואנחנו העם היהודי שבחר בחיים, בחר בקודש, ביצירה, הנחנו פה אבן פינה ואנחנו כבר עוד שנייה עוד מספר חודשים נאכלס אותם וניישב את הארץ הזאת”.

shalom
Author: shalom

כתבות נוספות

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש? הצטרפו לניוזלטר:

גלילה לראש העמוד

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום

המכללה לחיים2
ראש יהודי זכר למחצית השקל
דילוג לתוכן