meta
חפשו אותנו גם ב

גיוס המונים לטובת נתניהו היעד שבעה מיליון שקלים!

Artboard 22 copy 12
מאז נפתח קמפיין גיוס ההמונים אתמול (ראשון) בצהריים נתרמו למעלה מ-2 מיליון שקלים עבור משפט נתניהו.

 

ינון מגל הודיע אתמול (ראשון) על תחילתו של קמפיין גיוס כספים עבור ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מתוך תקווה שמימון ציבורי ישכנע אותו להמשיך במשפט ולא לחתום על עסקת טיעון.

“חברים הנה זה בא”, הכריז מגל, “אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי. תודה לברל’ה קרומבי ולאתר גיבצ’ק”. מגל ציין שלא דיבר עם נתניהו על הנושא, “לא שאלתי את דעתו. אני פשוט מניח שגם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים היא נטל כבד מאוד, ושיקול במשפט. וכמי שחושב שהוא נאבק שם גם בשבילי זה המעט לעשות”.

האתר קרס בשל ריבוי הפניות זמן קצר לאחר הפתיחה, אך חזר לאוויר במהרה. עד כה (שני) גויסו למעלה מ 2 מיליון שקלים, כאשר ינון מגל מבהיר שהיעד הוא 7 מיליון. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ תרם אף הוא לקמפיין וצייץ בטווייטר: “אני לא יודע אם נתניהו יחתום או לא יחתום ואין לי השפעה על זה. אבל ברור לי שתפרו אותו והדיחו כאן מנהיג באמצעים משפטיים לא לגיטימיים. ואם יש דרך להיות שותף ליותר ממיליון ישראלים שמרגישים שגנבו להם את המנהיג וגנבו להם את המדינה זה לקחת חלק בגיוס הזה.”

 

בעמוד הקמפיין נכתב:

 

אנחנו יוצאים היום לגיוס ההמונים הגדול של מחנה הימין מתוך תחושה והבנה שמשפט נתניהו הוא תוצאה של רדיפה וניסיון להשיג בכל דרך ובכל מחיר הרשעה של מנהיג המחנה ומתוך כוונה להרחיק אותו מהנהגת המדינה. היום, אנו אנשי המחנה הלאומי תורמים את חלקנו להגנה על מנהיג המחנה כי כשהשמאל והפרקליטות הושיבו את בנימין נתניהו על ספסל הנאשמים – הם הושיבו עליו את כולנו. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו. לכן כולנו לוקחים היום חלק במימון המשפט – כי המשפט הזה הוא של מחנה הימין כולו. בשנים האחרונות הרגשנו שנתניהו נלחם את המלחמה של כולנו ומשלם את המחיר על שנים של עמידה איתנה בראש מחנה הימין. שמענו את העדויות במשפט, הבנו שנתניהו משלם את מחיר הרדיפה המשפטית נגד מחנה הימין. הוא לא צריך לשלם לבד. כדי לחזק את בנימין נתניהו באתגר הקשה, אנו מביעים את תמיכתנו בו ואת רצוננו לחזק את רוחו. זה המעט שכל אחד מאיתנו יכול לעשות. היום אנחנו אומרים בקול: נתניהו לעולם לא תצעד לבד!

קישור לאתר הקמפיין:

https://givechak.co.il/Bibi_Netanyahu?ref=nwc

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90.

 

shalom
Author: shalom

כתבות נוספות

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש? הצטרפו לניוזלטר:

גלילה לראש העמוד

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום

ראש יהודי זכר למחצית השקל
ראש יהודי זכר למחצית השקל
דילוג לתוכן