meta
חפשו אותנו גם ב

ערבים תקפו שיירה בחווארה

Artboard 22 copy 12
שיירה של נוער הגבעות שנסעה בחווארה הותקפה באבנים על ידי ערבים. נוסעי השיירה יצאו מהרכבים והחזירו באבנים כלפי התוקפים.

אירוע אלים התרחש הערב בחווארה כאשר שיירת מכוניות שנסעה לכיוון הגבעות של יצהר במפגן “שחרר את האסיר” של תושבי הגבעות, בדומה לשיירות שעושים הערבים עם שחרור האסירים שלהם. שיירה של נוער הגבעות שנסעה בחווארה הותקפה באבנים על ידי הערבים. נוסעי השיירה יצאו מהרכבים והחזירו באבנים כלפי התוקפים. בשמאל מיהרו לגנות רק את היהודים.

ח”כ מוסי רז (מרצ) כתב: “אלימות מחרידה מצד מתנחלים נעשתה אירוע יום יומי. הגיע הזמן שבר לב וגנץ יכירו בכך ויטפלו בתופעה במלוא החומרה.”

שר הביטחון בני גנץ פרסם “האירועים האחרונים של פשיעה לאומנית ביהודה ושומרון – חמורים ונפעל נגדם ביד קשה. מי שמיידה אבנים, מצית רכבים ומשתמש בנשק קר או חם – הוא טרוריסט וכך נתייחס אליו. כינסתי דיונים בנושא ואנו נמצאים בתהליך לחיזוק הכוחות בשטח, בניין הכוח עם המשטרה והשב”כ, וריכוז מאמצים מבצעיים ומשפטיים”.

מהמשטרה נמסר: “במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות נזק שנגרם למספר כלי רכב פלסטינים ובתי עסק בכפר חאוורה שבשומרון. על פי הדיווח, מספר כלי רכב שנסעו בשיירה בכביש 60 דרך הכפר חאוורה החלו ליידות אבנים לעבר בתי עסק וכלי רכב חונים כתוצאה מכך נגרם נזק רב. בשלב זה פרטי האירוע בבדיקה ובמשטרה נפתחה חקירה”.

shalom
Author: shalom

כתבות נוספות

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש? הצטרפו לניוזלטר:

גלילה לראש העמוד

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום

דילוג לתוכן